10.25.2015

Podsumowanie tygodnia (19.10 - 25.10)

Witam!
Już na wstępie chcę przeprosić za brak postów z mojej strony przez dwa tygodnie, ale zmogła mnie choroba.
Rozpoczynam serię luźnych postów, w których co jakiś czas będę opisywała moich ulubieńców danego tygodnia.


Zapraszam do czytania.


Ulubieniec tygodnia



Moim ulubieńcem w tym tygodniu jest łóżko, które działa jak magnes, szczególnie w chorobie.

Film tygodnia


Już dawno nie oglądałam tej części przygód młodego czarodzieja, więc postanowiłam jeszcze dokładniej przyjrzeć się wszystkim szczegółom zawartym w filmie.
,,Harry Potter i Komnata Tajemnic'' to film godny polecenia.

Dowcip tygodnia

Przychodzi babcia do lekarza, lekarz pyta:
- Co pani dolega?
- Boli mnie brzuch.
- A co pani jadła?
- Śledzie w puszce.
- Były świeże?
- Nie wiem, nie otwierałam.


Piosenka tygodnia





Macy Gray - I try

Blog tygodnia

Blogiem tygodnia jest opowiadaniapril.blogspot.com.
Można tam znaleźć bardzo ciekawe opowiadania, które naprawdę wciągają

Mam nadzieję, że taki luźniejszy post wam się spodobał.
Jeśli wam się podobało - zaobserwujcie mojego bloga, zostańcie z nim na dłużej.
Proszę o komentarze.
Pozdrawiam,
Krakersowa.